Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2009 07:29 - Поетеса II - Критиката
Автор: karandash Категория: Поезия   
Прочетен: 2138 Коментари: 11 Гласове:
4



Ела да ти разкажа, сестро мила,
какво ми се стовари на главата,
от злоба хорска чак съм се превила
и цял ден с „Валидол“-и съм в устата.

Та сядам тази сутрин, ти ме знаеш -
кафето пред компютъра си пия -
сега се приготви, че ще се смаеш,
тоз’ пъклен план пред тебе щом разкрия.

Нали съм най-добрата и отколе
завиждат ми за всяко постижение,
а днес не се сдържали, та отгоре
и критика написали за мене.

Била съм празнословила излишно,
творбите ми били без грам естетика,
и римите ми как били издишали...
Ох, я подай от там една салфетка.

И мислих, и кроих, и съм решила,
така нещата няма да оставя...
Че те тъй реномето ми подбиват,
а аз на благородна да се правя.

Намерих връзки доста по-нагоре
и още утре жалбата подавам.
До седмица тоз’ сайт ще е затворен,
да видят що е критика тогава...



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - dobro utro. . haresa mi. . az obi4am ...
11.08.2009 09:05
dobro utro..haresa mi..az obi4am da si kritikuvam, no vinagi pre4upeno prez moqta prizma i na4in na jivot....
цитирай
2. karandash - Здравей :)
11.08.2009 10:08
Е то няма как да не е пречупено през твоята призма, критиката (не само литературната) е именно словесно изразеното различие между твоето виждане по даден въпрос и това на критикувания. Каква дефиниция изсмуках от пръстите, дано не я прочете някой мастит философ :)))
цитирай
3. анонимен - dobre go kaza. . noooooooo tuk 4esto ...
11.08.2009 10:25
dobre go kaza..noooooooo tuk 4esto ne sa saglasni s moite vijdaniq za jivota..a az si mislq 4e sa prosti4ki..i savsem obiknovenni...kolkoto si po blizko do horata i tehnite bolki..tolkova po dobre gi razbira6...ne sam saglasna edinstvenno s mnenieto im za samotata..po skoro mislq , 4e tova e li4en izbor...otkolkoto da re4em, 4e nqma li kasmet..i takiva ne6ta....sas vsi4ko sviknah v neta..i s lajite i s iskrenostta, i s na4ina na mislene na razli4nite tipaji hora.... ne mojah da svikna samo sas zlobata....no tova si e moq mnenie...
цитирай
4. karandash - Не знам
11.08.2009 10:41
какво е "мнението им за самотата", едва ли всички са на едно мнение. Принципно никой не обича самотата, с изключение на мен самия хахахаха :) Самотата не означава самотност. Аз си я харесвам. Когато съм сам, съм освободен от нуждата да се съобразявам с когото и да било. Мога да пиша. Или да не пиша. Мога да чета, да застана на челна стойка или да се разхождам гол... мога да ям сладолед, да отделя половин час за да излъскам ваната или да си направя кекс с плодове и орехи. Мога да гледам филм, да спя или да изляза на разходка с кучето. Изобщо, самотност не съществува. Съществуват хора без въображение :)
цитирай
5. анонимен - takaaaaaaaaaaa vsi4ko koeto go ...
11.08.2009 12:27
takaaaaaaaaaaa vsi4ko koeto go izredi go pravq i az..noooooo s tazi razlika, 4e okolo men ima hora..4eta , pi6a na kompa. nooooo ne sam sama...razhojdam se gola v ka6ti..., no pak ne sam sama..pera, 4istq , gotvq. qm sladoled,4istq banqta, igraq si s kotkata...no vinagi sam zaobikolena ot hora....vaobrajenieto mi e bogato, fantaziram mnogo, govorq mnogo, izkazvam mneniq, davam saveti, vodq dialozi,sporq...noooooo 4ove4e..ne moga da jiveq sama ili da bada samotna....prosto tazi rabota ne e za men...ne e za moq tip harakter.... za tova iskam da ti kaja, 4e samotnicite ne gi vazpriemam...iiiiiiiii v interes na istinata sam sviknala da se saobrazqvam s horata okolo men..tova ne me drazni.. vapros na navik e....... az prosto ne moga da si predstavq, 4e 6te vlqza v ka6ti ..i 4e nqma da ima na kogo da kaja edno zdravei, da se izbazikam s nqkogo, da se skaram na nqkogo, da spodelq s nqkogo..... samotata ne e za men...
цитирай
6. veselinvalev - karandash
12.08.2009 12:25
Освен, че си поет с огромен талант,
имаш и огромен сатиричен талант.
Което е голяма рядкост.
цитирай
7. karandash - Благодаря!
12.08.2009 14:30
Всъщност не съм се пробвал много в тази посока, понеже го смятам за малко несериозно като творчество, но след тези две стихотворения получих доста отзиви и може да поработя и в този жанр. Поздрави!
цитирай
8. doriana - 4. karandash
16.08.2009 19:27
Понякога бягаме от самотата именно при хората, които считаме, че обичаме! И се давим! Понякога цял живот!
:))
цитирай
9. karandash - Здравей Дориана,
16.08.2009 19:47
Всеки си има някаква житейска философия. За мен самотата не е наказание, и не търся спасение от нея. Обичта не е равносилна на физическа близост. Понякога дори е точно обратното. Поздрави!
цитирай
10. mamas - Поздрави!
16.08.2009 19:52
Определено имаш талант и в този жанр.
Не знам какво точно те е вдъхновило, но така ми напомня познати ситуации...и хора...
цитирай
11. karandash - Здравей,
16.08.2009 19:58
Бих се учудил, ако не ти напомня :) При цялата графомания, която върлува из нета, а и извън него. Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karandash
Категория: Поезия
Прочетен: 383324
Постинги: 150
Коментари: 763
Гласове: 1441
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031