Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2009 15:39 - Майки
Автор: karandash Категория: Поезия   
Прочетен: 687 Коментари: 0 Гласове:
2



Малко късно е, мамо.
В ръцете ми
са се скрили смирено въздишките...
ти не знам дали помниш, но няма те
и ми каза да питам всевишния -
този, дето от Горе ни свети.
Ти видя ли го, мамо?
Попита ли
как сама да отгледам цветята?
Този корен, прегънат
от нищото,
как отново да влезе в земята?
Ти, когато си тръгна,
усети ли
как и аз подир теб се предавам
като някаква тръгваща истина,
от която предишна оставам,
но се гъна - тъй някак,
притихнало,
като крепост от счупени клони...
Синовете ми, мамо, ги няма...
и заминаха нейде с очите ми,
и забравиха тихия хляб -
а душите си скришом разпитват.
Малко късно е, мамо,
да вярваме,
че отново ще молим всевишни...
Ще попиташ ли мъртвите храмове
как в сълзите си мога да дишам?
Пак е клисаво, нямо, довяно
като думите,
спрели да искат.
Само глътката хребет остана ми
и до нея съм свита умислено
и се мокря, когато дъждът
ме поръси
с опадали мигове...
Та нали си раздавах света,
а пък в него отново съм минало...
Малко късно е, мамо.
Отнякъде
се прокрадват и други мълчания
и съм глуха
за всички разпятия,
ако пак ме обричат на нямане...


Тагове:   майки,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karandash
Категория: Поезия
Прочетен: 386123
Постинги: 150
Коментари: 763
Гласове: 1441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930