Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2011 11:18 - Изгубен
Автор: karandash Категория: Поезия   
Прочетен: 1827 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 12.12.2011 11:19


Не знам кога небето избеля и влажната мъгла над мен се спусна. Почувствах я в зениците си стинещи, отказали да виждат топлината. Прегърнах си усмивките погубени и бавно си прощавах тези устни, които ме пробождат и до днес, разместя ли си гърбом сетивата.   Не вярвам, че да бъдеш е - да спреш. Изгубен - в самотата се намирам. От толкова пространства се презрях и в чуждите ръце си търся пръсти. Понякога съм много стъпала към правото да искам да умирам, а после пак се втурвам към живота, обречен от плътта си непотърсена.   Не се разбирам. И докато спя, сънувам как се давя безпощадно и няма как да дишам, но мълвя, задавян от последните си думи. Аз нямам право пак да си простя и по-добра душа да си открадна. Удавям своята и пак кръжа, изгубен сред наивни пълнолуния.   Мълча със думи. Само аз си знам от думи как изглеждат тишините - дебели като ледени стени, сковали ми поредна тясна клетка.  Говоря малко. Малко съм вървял и малко са ми още, Боже, дните, със думи ледовете да стопя и сам да счупя своите решетки...   Познавам си стрелките за назад. Вървя си буден всичките минути. От обич тъй света си опознах, че даже сляп, вратата ще намеря. Ще бъда тих, брадясал непознат, промъкнал се по залез недочуто, премръзнал от превзелия го сняг, преспал на прага, без да е вечерял.   Ще бъда ничий. Просто тъй избрах, а малко от живота се избира... Когато съмне, вече ще съм тръгнал по своите невидими пътеки и кучето ще души обиграно, но само сняг напъпил ще намира, ще бъде още рано да ме види и много късно - ден да е за всеки.


Тагове:   изгубен,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. mamas - Дали е доброволен този избор?
12.02.2012 10:31
"Ще бъда ничий. Просто тъй избрах, а малко от живота се избира..."

Дали не е заблуда вярата, че сами го правим?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karandash
Категория: Поезия
Прочетен: 383342
Постинги: 150
Коментари: 763
Гласове: 1441
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031