Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2009 07:44 - Андреа
Автор: karandash Категория: Поезия   
Прочетен: 3675 Коментари: 20 Гласове:
-1

Последна промяна: 19.06.2009 07:45



Андреа е дамата
с чужда глава,
която живее през няколко пъти
и всяка усмивка
дели по една,
а другите няма къде да отстъпи.
Андреа е плоскост
с кръстосан обем,
притисната смътно
в ръба на небето.
Тя винаги мисли различно сгрешено,
но никога –
малко преди да усети.
Андреа е локва от много реки.
Понякога блатно
се рони навътре.
Когато цъфти
е лишена съвсем,
а вчера е
същата - както в ума ти.
Андреа не идва,
когато съм друг,
защото обича и после да спори.
Преспива в ума ми –
под надписа „луд“,
обърнат обратно на моето „горе“.
Андреа сънува
на странен език.
Дори
не прилича на нещо различно.
Особено в профил
е дразнещо тиха,
скосена фронтално
на другата мисъл.
Андреа е демон,
когато съм сляп
и само коварно се смее отвътре:
„Не можеш да пишеш, когато си слаб!
Аз съм Андреа.
Ти не беше ли пътник?“





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - dobro utro. . daaaaaaaa haresa mi ...
19.06.2009 09:02
dobro utro..daaaaaaaa haresa mi mnogo.....4udq se kak gi izmislq6 tezi ne6ta..no tova e darba svi6e..nali taka...kaji mi vse pak kak stava...idva ti otvatre i sqda6 i pi6e6..iliii dosta dalgo vreme go obmislq6...interesno mi e....haresvam imeto andrea.., noooooooo kato se setq za folk pevicata mi stava gadno... az neq nikak ne q haresvam ..i pesnite i sa6to...
цитирай
2. karandash - Добро утро :)
19.06.2009 09:51
Ами то е различно, и се получава различно. Понякога те връхлита някаква идея и се излива сама, без много да я мислиш, а понякога сам си намирам идеята, обмислям я, понякога дълго се формира някъде на подсъзнателно ниво и когато е достатъчно узряла, си казва и я написвам...трудно е да го опиша.
Колкото до тази фолкпевица...хм, когато тръгвах от България, такова светило май нямаше...а после нямаше от къде да ми набиват в главата чалги, та съм пропуснал това паметно събитие в българската култура...:)))
цитирай
3. анонимен - blagodarq za otgovora. . no ne tova ...
19.06.2009 10:28
blagodarq za otgovora.. no ne tova te pitah...pove4eto stihove... znae6 sa qsni, to4ni..dostigat vednaga do saznanieto ti.....a tvoite..trqbva da gi 4eta po nqkoloko pati.. za da gi razbera..i to ne vinagi gi talkuvam kakto trqbva..toest talkuvam gi gre6no..i ne moga da razbera kakvo si iskal da kaje6..ot tam i staranieto mi da te razbera kato sa6tnost .. se provalq.. ne moga da pronikna do teb...do tvoqta identi4nost..i da te raztalikuvam kato maj...obiknovenno mi e lesno..i barzo se spravqm s tova..noooooo pri teb mi e trudno..., mnogo trudno..znae6 li kakvo vse pak uspqh da razbera...ima6 tamna, mra4na du6a.., silna volq..postiga6 celite si na vsqka cena.. vapreki vsi4ko i vsi4ki, vapreki teb samiq dori...provokaciite, ironiqta sa vinagi s teb... 4uvstvoto ti za humor.. ne e universalno..., toest trudno biha te razbrali ..koga se maitapi6 i koga ne...lubovta ti kam edna jena moje da bade mnogo vseotdaina i krasiva.., no predatelstvoto bi te naranilo do smart.. dava6 mnogo..., no isiskva6 i mnogo...prosti mi... v stila mi e da si analiziram ne6tata...predpolagam , 4e ne sam te naranila s ne6to i ne sam te zasegnala li4no.....otnosno stihovete ti.. da se varnem na tqh....pravi6 dosta interesni .i filosofski sa4etaniq.. az gi ulavqm..i se opitvam da gi razbera... za da te 4ete 4ovek..trqbva da e s dosta bogata du6evnost, znaniq..i filosofski nastroen kam jivota........ takaaaaaaaaaaa otnosno andrea.... sega davat edna reklama s neq..reklamira si momi4eto busta....kato nqma kakvo drugo da pokaje..pokazva bust..e da de.. ama toi ne e nein ..toest izkustven e.. e pitam az ..kakvo togava vsa6tnost pokazva andrea pred svoqta publika.. ni6to.. vsa6tnost ..ni6to.. edno golqmo ni6to... vijda6 li nakade se e zapatilo mladoto pokolenie... vijda6 li kakvi sa mu cennostite...vsi4ko e materialno, izkustvenno i fal6ivo...fal6 i krasota.. vazhod i padenie na kurtizankite... ako si q 4el knigata..6te me razbere6..maleeeeeeeeeeee.. az pak se uvlqkoh v pisaniqta si..izvini me...vsa6tnost..kak e kara.... dnes sam mnogo zle... stradam ot krast .i kato go prenatovarq..4ak ne moga da varvq...mnogo e nepriqtno..trqbva da vidq da si kupq nqkoi lekarstva.. za da se poopravq malko...lek den ti jelaq...
цитирай
4. karandash - Може би
19.06.2009 11:19
излишно се притесняваме за младото поколение. Ще ми се да вярвам, че е така. Иначе се обезсмисля самият живот. Има и зърно сред плявата, не е безнадеждна ситуацията. По моите наблюдения от литературните сайтове има доста надарени и знаещи млади хора. А чалгата ще си я има, докато има кой да я слуша. А това за жалост са болшинството от българите. Постепенно ще се оправят нещата, но аз нямам втори живот, за да го видя. Затова и се махнах.
цитирай
5. анонимен - men li4no me pritesnqva mladoto ...
19.06.2009 12:45
men li4no me pritesnqva mladoto pokolenie,,,eeeeeeee ne vsi4ki sa l.o6i....no dobri te bqgat v 4ujbina kato teb...ee 4estno li...e....koi 6te ostane tuk.. v tazi darjava..koi..,,, ne vijda6 li 4e sam si protivore4i6... za6to ne ostana tuk..i da se bori6 za ocellqvaneto si tuk...
цитирай
6. karandash - Хахахаха...
19.06.2009 12:57
Много сте ми смешни вие, великите борци... Я ми кажи тия, дето стоят там, как по-точно се борят? Със салатата и ракията вечер пред телевизора и като се напият да псуват правителство, парламент и сие, които или сами са избрали, или дори не са си дали този труд. Това му е борбата на българина. Е, аз не искам да се боря така. И затова се махнах. Изобщо, българинът се е нагълтал с толкова тъпотии и си ги говори без дори да се опитва да разбере същината им. "Тия, дето напуснаха, са страхливци, защото не останаха ДА СЕ БОРЯТ за Родината..." Боже, ако бях една бременна, да съм пометнал до сега от глупост човешка... Още Левски го е казал - "Всеки народ заслужава управниците си". Фактът, че произлизам от този народ далеч не значи, че трябва да търпя последствията от изпростяването му, и като свободен индивид съм си избрал друг народ и друга държава, в която да живея. Това е накратко. Иначе темата е дълга и мога доста да говоря по нея.
цитирай
7. анонимен - tiiiiiiiii samiq si protivore4i6. ...
19.06.2009 13:25
tiiiiiiiii samiq si protivore4i6.... ami az to4no tova kazah...4e nqma mnogo svetlo bade6te tuk za mladoto pokolenie..ti oba4e go za6titi... sega izvednaj se okazva..4e otri4a6 ..dori samiq si proizhod.. ne si prav...madlen algafari go e kazala 4udesno v edno svoe stihotvorenie..6te go citiram....i misli6.. mnogo si postignal, na minaloto grab obarnal...no kak 6te znae6 dokade si stignal.., ako ne znae6 otkade si tragnal..... ne moje da obarne6 grab na celiq si dosega6en jivot...
цитирай
8. karandash - Ами защитавам
19.06.2009 14:02
това, че в младите хора има познания и желание да променят положението, и се надявам да успеят, заради тях самите. А че настоящето положение на нещата не е добро за тях е ясно. Нямам време да пиша, много работа ме чака, извини ме.
цитирай
9. анонимен - tovaaaaaaaaaaa. . pat li be6e. . ili ...
19.06.2009 14:07
tovaaaaaaaaaaa ..pat li be6e ..ili mat... mai te matirah struva mi se ..igraq vinagi s 4ernite figuri...
цитирай
10. karandash - Ами ако непременно държиш
19.06.2009 14:18
да излъчим победител, приеми го за служебна победа, защото нямам време да пиша дълги обяснения. А през уикенда може да поговорим по въпроса, макар да не виждам особен смисъл в обговарянето на очевидни неща. :)))
цитирай
11. анонимен - ok. . . slujebna pobeda. . i tova me ...
19.06.2009 14:47
ok... slujebna pobeda..i tova me ustroiva...az tvoqta poziciq q razbrah..tq e pravilna.. nooo mislq 4e i az ne gre6a..... mai zavisi ot glednata to4ka.., noo kato cqlo..daa za mladite tuk sega v momenta nqma bade6te....
цитирай
12. veselinvalev - Фен
19.06.2009 19:08
Хаха. Много готино. Страхотна инвенция. Аз съм ти фен, приятелю.
цитирай
13. karandash - Благодаря.
19.06.2009 21:07
Това ми е едно от любимите. Радвам се, че си го харесал. Поздрави!
цитирай
14. tili - Малко е зловещичко,
19.06.2009 21:40
но е добро! Тая Андреа - бррр!
цитирай
15. eleonoraknyazheva - Още правя мислена дисекция на тази Андреа.
19.06.2009 21:41

Дай Боже само да не заприличам на нея.;)
цитирай
16. karandash - Към tili
19.06.2009 22:41
Как зловещо, не ми обиждай вътрешния глас :) Андреа е кодовото му название. ;)
цитирай
17. karandash - Към eleonoraknyazheva
19.06.2009 22:43
Добре, че е само мислена, иначе трябваше да се простя с плановете си да стана велик поет хахахаха ;)
цитирай
18. eleonoraknyazheva - Ай-ай-ай.
20.06.2009 12:41
А пък аз си мислех, че вече си велик.
Или да смятаме "велик" за кодово название?
;)))
цитирай
19. karandash - Хахахахаха :)
20.06.2009 12:45
И защо реши, че съм решил, че съм велик? Мдааам, в какви заблуди вкарвам хората...
цитирай
20. eleonoraknyazheva - Защото съм в процес на
20.06.2009 22:52
извършване на (с)мислена дисекция на образите, които ваеш и не можеш да ме заблудиш. Даааам.;))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karandash
Категория: Поезия
Прочетен: 386763
Постинги: 150
Коментари: 763
Гласове: 1441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930