Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 13:34 - Ангел и демон
Автор: karandash Категория: Поезия   
Прочетен: 1316 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Щом пияна нощта всички мисли в ума запремята
и озъбено в мен се забие окото, което ме води,
ти ще чувстваш смразен как завъртам за тебе земята,
за да видиш пустини или лиги от паст октоподна.

Ще си мислиш, че знаеш как изглеждат вратите на рая,
а объркан ще стенеш пред горящите двери във мен.
Все така недостигнат, безнаказано с теб ще играя
своя ангелски танц - с онзи демон, в сърцето стаен. 

Като ангел красив в теб човека раним ще разплача -
ще тъгуваш и страдаш за убиец, изправен на съд.
Като демон без милост преградите в теб ще прескачам -
ще се смееш на жертвата и от смях чак сълзи ще текат.

Ще се луташ объркан. Аз тепърва те карам да виждаш.
Аз тепърва те будя - да прогледнеш през рядката кал.
По очи ще те влача, ще те давя в сълзите ти гнили.
Моят демон е в теб. Дай ми ангела, в теб провидял...

Пърхаш немощно още. Притаена в пашкул пеперуда,
непрегризала дупка към пореден сгрешен епизод.
Ще съм там, на крилете ти. Ангел, забравил за друго...
ще прекърша врата ти като демон, познал, че си роб.

Не мисли, че си тръгвам. Аз отдавна не бързам за никъде.
Аз съм ангел и демон, от Твореца събрани в едно.
От столетия вече все към глухи души се провиквам,
а секунди ме сриват в непосилното “утре дано”...


Тагове:   Ангел,   демон,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karandash
Категория: Поезия
Прочетен: 386190
Постинги: 150
Коментари: 763
Гласове: 1441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930